חלומות קטנים

אני בדרך כלל לא אוהב לכתוב על הלקוחות שלי ומשתדל להשאיר אותם בפרטיותם גם ברמת התוכן וברור שברמת הסודיות האישית,ולמרות זאת אני כותב על אימון שחוויתי היום ואני כותב חוויתי משום שבאופן ברור מלבד היותי המאמן הייתי שותף למערכת היחסים ולכוח שלה הלכה למעשה בתוך האימון היום.האימון החל במקום נמוך בשיחה על פרויקט גדול שהוא חלום של הלקוחה שלא התגשם בעבר ובחוויה שלה הוא כישלון שמצביע על כך שהיא לא טובה בחלומות גדולים,לא מוכשרת דייה,לא מנהיגה,לא ייצוגית ועוד המון לא ולא בקיצור כל השדונים שלה בפעולה וכל דבר שהיא עושה בחיים שלה מהווה הוכחה ברורה לכך שהיא תקועה במקום בזמן שסביבה כולם מתקדמים והיא מבינה שהיא רוצה שינוי אבל לא רואה איך ומה.

את האימון סיימנו כשהיא מקבלת החלטה לעבור לדירה גדולה יותר(2 חדרים) ומחר היא שוכרת מתווך ומודיעה לי,כשתאריך היעד למעבר הוא אמצע אוגוסט כשכולה מחייכת ומתרגשת ומלאת חיים לקראת מקום שתקרא לו בית עם ספה ומטבח שבו אפשר לבשל ומרפסת לארח חברים.

במסע בין שתי הקצוות חקרנו,שתקנו,חשבנו,שיתפנו,שאלנו אחד את  השני,גילינו,הרגשנו,הבנו.

מערכת היחסים בינינו היום הייתה מכבדת,אמיתית,חוקרת,מעודדת,ישירה,משתפת ומרגשת ואפשרה לי ולה לראות מבעד הערפל את הקסם השביר של חיים מלאים,את אמנות האיזון בהליכה מתנדנדת תוך פרישת ידיים לצדדים,ואת הכוח והמודעות לאהבה עצמית וכשהיא חייכה בעיניים נוצצות,ראיתי אותה.

בשבילה זו ההבנה שבסוף היא רוצה בפשטות לאהוב ולהיות נאהבת,שלתת ערך הוא לכשעצמו לקבל ערך,וכי הגשמת החלומות הקטנים שלנו פירושה לאהוב את עצמנו ויש לכך השפעה עצומה על חיינו.

ובשבילי להבין כל פעם מחדש שאימון פירושו אהבה.

אהבה לעצמך,אהבה לחיים,אהבה בהתהוות.

כתיבת תגובה